Körslaget

Fy satan vad mycket bättre klass det har blivit på detta program sedan i fjol.

Tycker för övrigt att det var gott att kör Timo lämnade. Inte för att de var dåliga, för det är ingen i år, men han kunde ju inte stå still utan fjantade runt. Kan ju hända att han kanske är Sveriges bästa live artist, men här platsade han inte in.

Robert Wells gör en Canes och kör på traditionella rocklåtar som alla vi gamlingar som är födda på 70 talet och nedår känner igen. Men glöm inte att kör Canes vann när de körde Nockturne. En klassiker som de gjorde enormt vackert och bra mitt i tävlingen. När jag hörde den så sa jag till min sambo att nu vann de hela tävlingen. Något sådant måste årets vinnare göra också och inte bara med i populärgunget utan visa att de verkligen är i en klass över alla andra.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0