Porr på hotell??

Först av allt vill jag tacka Nyheter24.se som har snabba och aktuella nyheter och som jag får mycket inspiration ifrån.

Alexander Bard  har jag alltid tyckt vara en inspirerande varelse. Såg honom i Stockholm en gång när han trippade runt i hög klackat och rastade sin hund eller hundar (kommer inte ihåg, var många år sedan). En udda kufisk typ, men det är ju upp till han.

Nu så tycker han att vi ska ha porrfilmer på hotell.

Jag har ju hört att det finns folk som förespråkar porrfria hotell och de skriker och låter som vanligt - de kallar sig visst för feminister - jag kallar dem för rölaravor (värmländska för fjolliga, löjliga arslen). Feminismen och porrfria hotell och andra saker de skriker om ska inte kopplas samman.

Jag tycker att det är helt upp till varje människa om de vill se en porr rulle eller inte, sak samma som att 99,9% av dem som är med i dessa rullar gör det frivilligt och dessutom får ganska bra betalt för det. Jag har inget emot en bra hederlig porr rulle att leka till, antingen själv eller med min sambo.

PORR PÅ HOTELL, FRIHETEN ATT VÄLJA.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0