På vägen igen

Många intressanta möten kommer jag att få vara med om de närmaste dagarna. Nu ska jag vara på vägen med bussen i tre dagar. Jag tror det är jävligt nyttigt att som ny chaufför snabbt komma bakom ratten, och våga axla det ansvar som det innebär, så att man inte glömmer bort det som man fick lära sig i skolbänken. Det är ju trotts allt ett mycket stort och tungt fordon och en massa människoliv ligger i mina händer. Men det är också ett enormt roligt arbete med många kontakter och minnen som kommer att finnas kvar länge. Varje körning är ett nytt möte och varje möte och varje körning är ju nya erfarenheter som man kommer att ha nytta av länge.

Vem vet, vi kanske möts någongång på Linje 2 till Ånedinlinjen eller någon annanstans.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0