Varm dag att vara trött på.

Märker att livet tar ut sin rätt i och med att man blir äldre. Idag har jag varit trött och sliten hela dagen, men man får väll skylla sig själv då jag intog alkohol igår i något för stora mängder, men under tiden som denne intogs hade jag roligt och trevligt. Det var en bekant till mig och fästmön som bjöd in oss till en kille där vi bor som vi inte kände sedan förr... Med lite skepcis så tackade vi ja, man kan ju alltid lära känna lite nya ansikten, det är aldrig fel... Sagt och gjort så gick vi dit och det vara bara trevliga människor där, nästan alla i alla fall. Var bara en kille som var lite överförfriskad och var på allt av kvinnligt kön som fanns så till sist fick han en smäll ab en av damerna och fick besked av killen som hade festen att det var dax att ta kvällen.

Men, överlag så var det en bra kväll........ Tack för inbjudan Malou och tack Jon för en mycket trevlig kväll som vi hoppas det blir flera av tillsammans.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0