Skiljsmässa.

Fan vad dyrt det är rent ekonomiskt att skilja sig! Tycker inte att jag fick något kvar när jag tittade mig om efter skiljsmässan. Men, vid en närmare eftertanke så hade jag ju fortfarande massor kvar. Jag hade ju mitt liv kvar som jag nu kunde göra som jag ville med utan till att fråga någon om lov. En del beslut som jag har tagit på vägen fram till det jag har nu, har det väll varit lite si och så med, men i slutändan så blev det ju bra i alla fall.

Nu har jag bara några sista önskningar kvar på min lista och de är bara materiella. Mina känslomässiga önskningar har jag redan fått uppfyllda av min underbara sambo som ger mig dem varje dag. Men, någon som vill ge mig de materiella. Skulle ju inte tro det, men drömmar är ju gratis i alla fall, men skriver ner dem här i alla fall, i fall om.....:

1. En laptop
2. En vettig bil.
3. En stuga att hyra eller köpa.

Tror det är allt för stunden..

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0