Festival

Då så har man sett fröken Jivesands skådespel och hon gjorde sin roll med den oranga vattenpistolen bra. Sedan var hon på en promenad också mellan campingen och festivalområdet. - Betyg: +++

Kärlek är bara en massa kemiska grejjer som gör att man blir kåt och konstig. 

Denna text är ett citat från filmen som Marc säger till Lina inne på Hotellet och ingenting annat. Men ganska bra måste jag säga, jag gillade den.

Jag gillar filmen då den har enligt mitt tycke en bra handling från lilla Sverige och lite extra roligt är det att se saker och ting som är inspelat i närområdet. I detta fall Arvika och under Arvikafestivalen 2000.

Filmen ägs av oss på ett klassiskt vhs band.

Betyg: +++

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0