Det svenska folket.....

Är det någon mera än mig:

som är trött på att se de rika utnyttja oss arbetare? Som är trött på att bli utnyttjad av alla som kan? Som är trött på att lönen inte räcker en hel månad? Som är trött på att alltid bli sparkad på? Som är trött på den svenska orättvisan? Som är trött att försöka kämpa för sin överlevnad?

Jag vill ha hjälp med att stå på barrikaden. Det är fruktansvärt jobbigt att stå där själv. Varför står ni med knuten hand i fickan och svär över hur jävligt illa allt är? Gör något! Res på dig! Ställ dig och tala om vad ni tycker!

Vi börjar bli många som skriker i dessa frågor i bloggvärlden.

Tillsammans står vi starka.

Micke

Kommentarer
Postat av: Johnny

de flesta e ju inte nöjda... men jag vet att min framtid kommer bara bestå att vara underhuggare :) så jag e nöjd :)

2009-12-05 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0