Jag erkänner.....

1. Min avgiftningstid är nog över nu. Har åkt runt i min taxi idag och konstaterat att det ser faktiskt väldigt fint ut, men saknar snön. Men det är ju inte mycket vi kan göra åt vädret.

2. Många är på g med att sätta barn till världen. Visst jag fortfarande fundersam på om jag verkligen skulle vilja ha en skrikande, skitande och spyende unge igen - Men tankarna om det fina börjar komma igen. Något jag inte trodde för sex år sen när jag tog operation.

3. Jag vill byta jobb. Visst så trivs jag med mitt jobb, mina kollegor samt min chef. Men detta är något som kommer över mig ibland så, jag kommer nog att söka runt. Men ska man våga byta bort en heltid mot detta? Tål att tänkas på.

4. jag är en missbrukare. Av vad tänker jag inte skriva här. Lite privat liv vill jag ha kvar. Men det är ett missbruk av flera saker.

5. Jag är alldeles för dålig att höra av mig till mina kamrater. vänner och släktingar. Saknar er i massor och tänker på er ofta, även om jag är dålig att höra av mig.

Nu får ni inte veta mera denna gång.

Kommentera gärna.

Micke

Kommentarer
Postat av: Malou

jag är lika dålig på att höra av mig också...

2009-12-06 @ 19:37:39
Postat av: Lars-olov

Alla vill vi byta jobb ibland,trots att vi trivs,har själv varit i 8 1/2år på samma ställe.Men samtidigt är man trygg ekonomiskt och det är avgörande idag. Vad gäller att höra av sig är du inte ensam om att slarva,jag följer dig här men att träffas är värre i cybertidepoken,alla har så bråttom med sitt,vi borde kunna hitta lite tid för att umgås öga mot öga.Ha det bra och fortsätt skriva.

2009-12-06 @ 19:49:02
Postat av: Marina

Vi kanske inte hörs så ofta, men jag hoppas vi ses till sommaren! :)

2009-12-06 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0