Off

Nu är det läge för att sluta skriva för denna dag och göra lite annat. jag ska nämligen jobba natten nu, fredag och lördag.

Hoppas att ni har fått lite kul läsning denna vecka. En del av er har stört sig, men de flesta har jag nog roat mest tror jag. Nya saker att skriva om önskas. Skrev lite igår om det som ni läsare skickat och har lagt upp lite filmer som jag tycker är mycket sevärda. Hoppas ni ger dem en chans, speciellt Zietgeist rullarna.

Har blivit publicerad återigen av Arvika Nyheter idag, glömt att skriva om det förrän nu, samt så har jag skickat lite info till tidningen efter ett långt och givande samtal med redaktionen där. Hoppas och tror att det blir ett bra reportage i slutändan.

Micke

Kommentarer
Postat av: Dalmas

Ja och den insändaren var riktigt poänglös?

2009-12-18 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0