Skuggbudget från HEL.

Ja, säga vad man vill om detta förslag. Jag har åsikter om både HELs förslag samt om förslaget från budgetberedningen. Men hur jag ställer mig till de både, ja det kan jag skriva lite senare om ni vill (kommentera här i sådana fall).

MEN, en sak tycker jag att jag ska skriva och det är att HEL i alla fall försöker att fungera som ett parti ska göra och det är bra. Tillskillnad från de gamla partierna i beredningen så kommer de med nya idéer på att lösa problemen som finns inom denna lilla kommun. Heder och pris åt dem för det. De gamla partierna kör på i sina gamla spår. Sen som sagt finns det garanterat bra delar att ta från båda leden som vanligt.

Micke

Kommentarer
Postat av: Lilla a

Nästa vecka kommer bokklubben som jag är med i hem till mig. Tills dess skall jag ha kommit på fem till sex böcker att föreslå för de andra. Har du någon bok som du skulle rekommendera att vi läste?



Juliga hälsningar från

/Lilla a

2009-12-08 @ 10:21:36
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0