Till DALMAS

Att du skriver om mig är en sak, men du trackar ner på andra som har varit inne och kommenterat på min blogg. Därför blir inte ditt inlägg godkänt. Hoppa på mig och ingen annan i dina framtida kommentarer, om du klarar det. Angående min arbetsgivare så vet jag att han inte bryr sig om vad jag skriver på min som du kallar det bisarra blogg.

Reglerna för bloggen är: Hoppa på mig och ingen annan, inga rasistiska eller andra olämpliga kommentarer på tredje person, inget annat heller som kan bryta mot svensk lag.


Micke

Kommentarer
Postat av: Mikael Ensson

Men har nu frågat de som du skrev om så får vi se om de godkänner att jag publicerar. Hoppas i sådana fall att du vågar svara.

2009-12-16 @ 19:15:04
URL: http://cyberbuddha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0