Snart arbetslös?

Vet inte om jag ska skriva denna text här eller inte, men jag gör det ändå. Blir jag hängd så blir jag.

Många rykten går just nu om min arbetsgivare om att saker och ting inte står rätt till inom bolaget runt om ekonomin. Men vi som kör, märker ingenting större mera bekymmer mera än att lönen kommer några dagar efter att den ska. Detta kan ju förvisso vara ett tecken på en stadig obalans emellan in och utgifter, men det kan också vara ett tecken på att han sannerar sin ekonomi och då är det ju en positiv sak.

Hoppas på att det bara är en liten tillfällig svacka och att saker och ting snart vänder. Jag har haft två riktigt bra chefer under mitt arbetsförda liv och denne är en av dem så jag tycker att det är synd om det skulle gå galet. Sen har jag självklart haft andra som varit bra också, men inte fullt så lätta att ha att göra med och kamratlig av sig, självklart har det funnits dåliga och usla också, men som sagt - han jag har nu, gillar jag.

Hoppas på att det går vägen.

Micke

Kommentarer
Postat av: vibbe

det hoppas jag oxå att det vänder för dig.. får hoppas du har mer tur än vad jag har. älskar dej koz

2009-03-30 @ 19:21:17
Postat av: Micke

Är ingen större mer fara om det skulle bli konkurs, har många arbetsplatser och utbildningar att stå på. Älskar dig med. Koz

2009-03-30 @ 19:22:51
URL: http://cyberbuddha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0