Fläskberg, fy fan.

Vad fan gör alla dessa jävla feta människor ute och rör sig bland oss vanliga dödliga människor? Ska de verkligen ha rätt att röra sig bland vanliga människor? Vem fan vill se en fet dallrar människa i tajta tröjor, korta kjolar, linnen och kort byxor? Det är ju vidrigt och finns inte ord för hur mycket avsmak de väcker! Man vill ju bara springa iväg och spy! Ska de verkligen ha rätt att leva och vara bland oss vanliga människor? Fy fan, väd ÄCKLIGT med dessa feta vidriga svettstinkande varelser.

Ja, tyvärr så är vi många som blir tvingade att läsa såda texter varje dag på olika bloggar som tyvärr ligger i toppen bland alla bloggar. Bloggar som skrivs av populära personer med ett "perfekt" yttre. Ja, frågan är vad som är bäst att ha. Ett "perfekt" yttre och en avsaknad av inre skönhet. Eller ett mindre "perfekt" yttre och en fin insida. En insida som handlar om respekt för alla människor oavsett hur de ser ut.

Micke

Kommentarer
Postat av: Emma Söderberg

Jag håller mer dej jag är själv en av dem med ett mindre perfekt yttre och jag blir arg när jag läser sånt

2009-11-28 @ 21:20:10
Postat av: Elisabeth Alsos

Jag håller med. varför kan man bara inte acceptera en som man är, bara för att man kanske inte har det "perfekta" yttre så kan man ha en helt underbar och fin insida med ett stort hjärta och det är ju alltid det som räknas tycker jag i alla fall.

2009-11-28 @ 21:53:27
Postat av: maja

ja, varför ska feta folk bli mobbade? Fattar inte mening med det. Dom är inte annat än människor dom med...Det kanske finns medisinska skäl till varför dom ser ut som dom gör...Vad vet vi? Det tänker inte folk över..Nej, sop för er egen dörr för ni sopar hos andra..Mobbning är värsta sort. Fy skäms.

2009-11-28 @ 22:04:24
URL: http://www.nogg.se/pepita.
Postat av: nästan så man borde äta sig proppad och sätta sig på dom

2009-11-28 @ 22:15:00
Postat av: Tom Örbeck

Jag tycker det är ett mobbar inlägg, som borde anmälas till diskrimineringsombudsmannen. Annars så anser jag att det är en del av kulturen att vi har lite mera fett på kroppen. The American way of life.

Vi som har lite extra på kroppen är jo också en del av samhället som också måste få synas utan onödiga kommentarer.

2009-11-30 @ 10:31:27
Postat av: simone

Bra skrivet utav dig!

2009-11-30 @ 11:47:16
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0