Irriterad.

Jag är så irriterad så det finns inte ord för det..... Jag hatar sitsen jag sitter i just nu...... Det värsta är att idioten som ska döda mig verkligen är en idiot... Hänger ut allt och alla på nätet utan rim och reson... Anklaga mamman tilll deras gemensamma barn att inte ta hand om barnen så att soc tar dem.... Och vad gjorde han själv, jo han var ute och söp och knarkade upp familjens pengar och sen påstår han att det enbart är moderns fel..... Ja, jävlar - snacka om en orbotat idiot alltså och denne ska yttra sig om rätt och fel?? Tycker snarare att han ska kräla på marken och inte få något utan att behöva tigga om det från folk på gatan...... En jävla parasit som borde utrotas är det... ÄCKEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0