Röd - Grönt? Alliansen? Lila? SD?

Ja, det sistnämnda faller med en gång för min del Nazister har aldrig varit något för mig. Visst de får ha sina åsikter och jag möter dem gärna i en debatt, men jag kommer aldrig att alliera mig med dem på något sätt och vis.

Så vart kommer jag då att alliera mig efter valet (om det nu blir någon kandidatur till fullmäktige i Eda)? Jag kommer att alliera mig till den sidan som ger mig mesta tillbaks från den politik jag har skrivit om här tidigare. Men man måste också ha i åtanke om de saker som sker i dagsläget i Eda kommun med alla svekdebatter, avhopp och om man ska tro det som sägs, svikna löften.

Svårt läge att driva en aktiv valrörelse på när det mesta som händer är ett farligt och många gånger korkat spel bakom kulliserna.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0