Drottning Silvia - 65 år.

Säga vad man vill om monarkins vara eller inte vara. Jag vet att jag tycker att den ska vara kvar, men det är inte det jag vill skriva om nu. Men ett grattis på den stora dagen till Drottning Silvia.

Drrottningen längtar efter barnbarn samt så tycker hon att vi allihop ska respektera Kronprinsessan Viktoria samt dennes eventuella blivande make Daniel i deras privata sfär. Ett ganska roligt uttalande tycker jag från en blivande svärmor, drottning och mormor. Med tanke på att OM dessa två ska få bli makar så måste de fråga kungen samt regeringen om lov. Hmm, ja så privat kan det ju vara att en massa måste ge sitt godkännande först. Var det inte drottningen som sade till TT i intervjuen att de ungas kärlek är det viktigaste. Konstigt då i sammanhanget att paret har väll knappt kunnat vara sambos än eftersom det verkar som att kung Carl Gustav är den som säger nej (i alla fall om man ska tro på skvallerpressen).

Ja, snacka om att det är kärleken och den privata sfären som är det viktigaste för kungafamiljen.

Haha.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0