Väntans tider.

Igår innan jag skulle köra upp så tillbringade jag min tid vid en golfbana för att försöka mig förstå denna underbara sport. Där stod en kille och trodde att han skulle få bollen att gå längre ju mera han studsade när han svingade klubben, var jävligt kul att se. Sedan stod det en tjej, mycket mindre än honom och hivade iväg bollarna mycket längre än han, och hans frustration blev ännu större. Vet inte om jag skulle skratta eller gråta. Förstår mig inte på denna sport jag, stå och slå en jävla massa bollar över en gräsmatta för att sedan peta ner den i ett litet sorkhål i backen, men det är väll så att har man inte intresset så har man inte, men säkert kul för de som har det - men snälla - BYT ut de fula rutiga byxorna!

Micke

Kommentarer
Postat av: kriista

Häftig blogg

Hälsa gärna på hos mig.

MVH



www.kriista.blogg.se

2008-06-03 @ 15:46:46
URL: http://kriista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0