Sekter och hemliga sällskap i Sverige och i världen

Skriven av Clas Svahn

Varför fick man inte denna information i skolan? Får man denna information idag eller ligger det i den högre skolan (universitet och högkolor)? Mycket här som jag trodde att jag visste, men jag kan återigen konstatera att jag vet väldigt lite. Nu har jag ju läst denna författare och fått dennes bild av "sanningen". Sen måste var och en ha lov att skaffa sig en egen sanning i varje ämne. Men detta är i alla fall en, som jag tror, mycket bra tolkning av sanningen.

Mycket läsvärd bok och jag ska läsa mera av denne författare.

Betyg: ++++

Micke

Kommentarer
Postat av: nesse

ge folket mat och underhållning . så bryr dom sig inte om vad vi gör..



julius Cesar





ja typp nåt sånt sa han..

det är nog inte meningen att vi ska få veta.

därför finns det inte med i undervisningen.vill man ha sanningen om hur det funkar. så måste man söka själv.

å mer å mer lessen blir man.

2009-04-11 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0