Byter Outfit.

Denna fråga som jag skrev om i förra inlägget är innget lätt fråga. Jag vet att jag kallat lite personer här på bloggen förr för bimbo etc. Men det är ju inte säkert att det är så. Orden är skrivna för att väcka reaktion, men inte mycket hände,

Men för att förstå vad jag menar med outfit. Ska jag nu länka till de mest populära bloggarna på blogg.se.

Kenza

Foki


Fattybom

Emmelist - The Naked Truth

En till jävla blogg

Där har ni topp fem. Signaler som de sänder ut? Signaler som vi sänder ut? Vad tycker ni? Tycker att världen har blivit ganska bedrövlig faktiskt. Men vilka kan ändra den då? Jag, du, vi eller någon annan? Tyvärr är det sista det vanligaste att det är alltid någon annan som ska tycka till eller försöka ändra på något. Men just i denna fråga har vi faktiskt ett eget ansvar också.

Du duger som du är. Du ska vara stolt för den du är. Du ska inte tracka andra. Du ska vara en bra kamrat.

Kramar värmer mycket mera än man tror.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0