Dalmas

Jag har fått en irriterad kommentaror till bloggen som jag summerar som så här:

1. Säkerligen uppväxt utan kärlek.

2. Troliga Narkotika/alkohol problem

3. Svårt scizofren

4. En person som är en sådan NOLLA att han/hon inte vågar stå för sina ord

5. Lever säkert på socialbidrag och tycker att samhället är häftigt trots att han/hon är en parasit

6. Misshandlar säkerligen sin partner och tycker att det är tufft.

7. Lämna mig eller våga stå för den du är, ditt lilla patetiska svin.

Micke

Kommentarer
Postat av: Dalmas (galen ko, borlängebo)

1. Jag har all rätt att kommentera det du skriver så länge det är offentligt och jag har möjligheten att göra det.



2. Det du skrev i inlägget är inte etiskt försvarbart och uppenbarligen är du inte stark nog att fokusera på ditt uttalande och argumentera för det på grund av att du är så barnslig så du inte kapabel.



3. Du klagar på att jag använder "nick". Den som borde göra det är du dessutom har jag rätten att göra det också. Lägg ner bloggen om du inte fixar det.

4. Ingen av dina påståenden stämmer vilket gör dig ännu mer patetisk eftersom du FORTFARANDE inte kan stå för det du skrivit. "Dessutom, av sig själv känner man andra" =)



Att du är såpass osaklig är bara mer belägg för din underlägsenhet vad gäller diskussioner. Så jag välkomnar dina utfall haha.

2009-12-28 @ 23:37:30
Postat av: Mikael Ensson

När du är vuxen nog att stå för dina ord, ja då släpper jag dig lös.



gå och sätt på en ren eller något.

2009-12-29 @ 00:33:50
URL: http://cyberbuddha.blogg.se/
Postat av: Mikael Ensson

Vad är inte etiskt försvarsbart?

2009-12-29 @ 09:34:48
URL: http://cyberbuddha.blogg.se/
Postat av: Dalmas (Mitt i kupolen)

Herregud du är en dålig moderator =)

Erkänn istället att du inte kunde svara på någon av de punkter jag satte upp. JO. Impotens kan liknas vid handikapp eller sjukdom som faktiskt kan bryta ned en man fullständigt. Att du sedan likställer impotensen med en "fjollig" åkomma vittnar mer om din okunskap och brist på empati. Att du skämtar om det trots din ålder visar att DU är den omogna människan. Tänk de män som t.ex har/ haft prostatacancer som sedan läser detta. Du skämtar som sagt om handikappade, psykiskt och fysiskt sjuka män. Vart i detta finner du det etiskt försvarbart? Du behöver inte släppa någon "lös" för det viktigaste är att du läser det jag skriver till dig. Se det som sagt som bra tips istället för förolämpningar. Det är inte ofta du skriver något bra eller vettigt, därmed kommenterar jag.

2009-12-29 @ 10:14:51
Postat av: Mikael Ensson

Men du - jag skrev att Stockholmare är fjolliga inte de impotenta. Den liknelsen är det du som har dragit.

2009-12-29 @ 10:49:45
URL: http://cyberbuddha.blogg.se/
Postat av: Mikael Ensson

Så det är nog du som behöver läsa vad jag skrivit och inte.



Sen gillar jag förstås att du är här och läser och kommenterar, förbättrar min statistik och besökare antal. Bara att fortsätta att kolla in det.

2009-12-29 @ 10:52:19
URL: http://cyberbuddha.blogg.se/
Postat av: Dalmas (Konserverad i gruvan)

haha ja du din J#vla blådåre! Återigen har du briljerat med dina (o)kunskaper.



"Impotenta 08or

Ja, detta är ju inte konstigt med alla fjollor som bor i denna stad. Artikel finns här

Micke"



Det är inte konstigt att vara impotent om man är en fjolla menar du, alltså är impotens något som kännetecknar fjollor.. Kontenta: Lider du av impotens är du en fjolla.



Dessutom menade du att fjollorna i STHLM lider av impotens och inte alla stockholmare eftersom det inte framgår att du syftar på alla stockholmare. Lär dig att tolka det du skriver istället.

Du menade visst att impotens är fjolligt så "stå för det du skriver" för du är bara otroligt fjantig om du snirklar dig på detta billiga sätt. Om inte annat kan det vara på sin plats att be om ursäkt för ett så oansvarigt inlägg och kanske erkänna att du skrev före du tänkte just där? Men du kanske är för dum för det?



Dessutom herr Ensson kommer jag givetvis medverka till att höja din statistik. Folk kommer läsa kommentarerna också och få se dig i ditt esse, du är riktigt värdelös när det kommer till att försvara dig själv så det är bara du som gör bort dig med dina dumma yttranden och knappast jag=)

Givetvis misstänker jag att jag kommer censureras men då kommer jag bara fortsäta skriva, bara DU får läsa det jag skriver.

Ägna dig åt saker du kan något om... Typ, inget?



Fram med flaskan! Nu ska lappdjävel fira nyår med stora tjocka släkten.

2009-12-30 @ 00:24:35
Postat av: Mikael Ensson

"Impotenta 08or

Ja, detta är ju inte konstigt med alla fjollor som bor i denna stad. Artikel finns här

Micke"



Kan man tolka alla fjollor som bor i denna stad på annat sätt än alla? Sen är frågan, har du läst artikeln överhuvudtaget vad detta beror på? Jo, stress och ingenting annat. Detta som vi kan kalla storstads syndrom har jag skrivit om förr i denna blogg. Du får tolka det jag skriver som du vill, vet vad jag skrivit och inte, och oavsett så spelar det ingen roll vad jag säger. Du kommer alltid att läsa det som fan läser bibeln i alla fall.



Sen angående censur - nej, det sker bara om du hoppar på andra än mig här inne. Jag skiter fullständigt i vad du skriver om mig. Sen om vad jag kan och inte, ja det vet du inte mycket om men fartdåre är jag då inte, eller kanske. Vem vet.



Fira lugnt och var försiktig med raketerna.

2009-12-30 @ 09:58:27
URL: http://cyberbuddha.blogg.se/
Postat av: DM

Du fixade det inte =)

2009-12-30 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0