SEX, Knulla, Fitta, Kuk - VARNING FÖR STARKA ORD, KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS

Ord som väcker enormt starka känslor och ju äldre man är ju mera reagerar man.

Detta har med tydlighet visat sig i och med att Arvikafestivalen nu har släppt sin reklam film med en tjej som onanerar. Skriverierna och andra medier har varit så vridna i denna fråga så det är helt otroligt. En reklamman uttalade sig i dagens Arvika Nyheter om att denna reklam var så fruktansvärd. Men för hans del tror jag det största bekymret var att Arvikafestivalen inte hade anlitat han.

Vad är det som är så fruktansvärt med att visa ansiktet och axlarna på en ung tjej som onanerar? Ingenting. Onani, sex i allmänhet är det mest naturliga som finns. Näst intill 100% av befolkningen gör det en eller flera gånger i sitt liv.

När jag hädanefter skriver vi så skriver jag om alla som en grupp. Vi suger kuk, vi slickar fitta, vi knullar, vi sätter på, vi gang bangar, vi sprutar, vi flatar, vi bögar, vi gruppar, vi pullar och runkar och vi lever på andra sätt ett sätt som kanske inte var så vanligt att prata om eller visas öppet förr som det är nu, men det gjordes likförbannat.

Sex säljer - ja det är ju inga problem med att konstatera efter denna uppståndelse, genialt PR trick och varenda en har svalt det - Senast Arvika var omnämnt lika mycket i all media tillsammans tror jag var vid översvämningen 2000.

Tycker Arvika kommun och andra ställen som ger bidrag till denna festival ska fortsätta göra det. Arvikafestivalen ger Arvika kommun, dess näringsidgar och en hel del andra företag utanför Arvika enorma extra tillskott i kassan, enormt mycket mera än någon annan förening i Arvika. Visst fan sker det saker och ting där, men det gör det också en vanlig dag i Arvika, enormt mycket mera än som kommer fram.

Fortsätt ert duktiga arbeta kära festival ledning. Ni är guld värda för många.

Micke


Kommentarer
Postat av: raggarfitta

jag personligen tror man säljer fler biljetter med bra ban ?????? vad är det för fel med att en festival bokar band . Och en porrsajt slaskar fitta ? men varför ska en festival slaska fitta ska hugh hefner boka banden då ?

2009-12-09 @ 20:58:18
Postat av: Johnny

hahaha... jepp sex säljer och jag jobbar inom denna sexbransch så jag e ett gött vittne på det !

2009-12-14 @ 11:17:14
Postat av: hakan422

hej ta mig helt naken å fota mig när jag ligger fastbunden bor i skåne

2010-08-04 @ 10:20:49
URL: http://nörd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0