Summerar mitt 2000 - 2009.

Oj, ska försöka komma ihåg.

År 2000 så föddes min underbara dotter som heter Linnea förresten, dessutom var det väldigt blött i Arvika detta året. Typ hela innerstan stod under vatten.

17 september 2002 så vände mitt liv rejält. Jag tod då en överviktsoperation vid Torsby sjukhus, efter att ha vägt som mest 185 kilo.

2003 så kom mitt minsta barn av tre. Lilla Rasmus tittade fram. Dessutom valde jag att sterilisera mig det året, jag tror det var då i alla fall.

Hmm, sen så gifte jag mig ock skiljemig under denna period och hitta på mycket annat som jag inte talar om här innan jag kom in i det förhållandet som jag levt de senaste 3 åren.

När 9/11 och flyattackerna var, ja då hände det minsann saker. Då var jag i Norge och körde taxi. Hmm, tänkte man då. Norge natoland och jag har då aldrig sett så många militära lastbilar ute på en gång. Det var till och med prat om att det skulle stänga gränsen. Ja, tänkte man då och hur fan ska jag då ta mig hem. Men, hem kom jag och inga gränser stängdes.

Under fjolåret så tog jag busskort också förresten.

Räcker nog med den summeringen skulle jag tro.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0