De oskuldsfulla

Skriven av:

Kristina Jones
Celeste Jones
Juliana Buhring

"Tre systrars berättelse om sin uppväxt i den religösa sekten Familjen och om deras flykt från detta liv".

Vet inte vad jag ska skriva om denna bok. Det som de berättar är fruktansvärt, vidrigt och hemskt och jag tror att jag har svårt att fatta hur fruktansvärt barnen haft det i denna sekt. Dessa tre har, gud ske lov, tagit sig ifrån denna sekt som idag heter Familjen och som förr hette Guds barn. Det är fruktansvärt att denna sekt fortfarande finns aktiv på olika ställen i världen.

Starkt jobbat av er att berätta om era fruktansvärda minnen, lycka till vidare i livet.

Betyg: +++++       (jag hade enormt svårt att läsa en del saker, men gjorde det ändå och tankarna jag fick av texten finns än)

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0