Jag fick ett sms............

som jag tycker beskriver Sverige av idag, på ett ganska bra sätt..

Ursprunget vet jag inte..

"Sveriges nya skylt vid riksgränsen - dårhuset där man tillåter djursex, luciatåg med barn för intagna pedofiler, anser att mördare inte är psykiskt sjuka, ökar invandringen trots en ökande arbetslöshet, men fan ta dig om du laddar ner en film eller kör 3km/h för fort!!!! Enjoy your stay...."

Jag vet att jag gillade den texten i alla fall. Tänkvärt är det, men tyvärr så stämmer det in på dagens Sverige jävligt bra. Lägg gärna till andra saker i kommentarerna, frågan är hur lång denna text kan bli.. hehe

Micke

Kommentarer
Postat av: Daniel

De börjar allvarligt på att bli pinsamt att bo i detta land då vi verkligen är påväg utför i de mesta.

De finns tyvärr mycke som man borde se över i kära Sverige.



Skärpning

2009-01-19 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0