Nytt år, nya bekymmer..

Nu så har vi påbörjat ytterligare ett nytt år, ett år av många, men blir livet något annorlunda för det?? Tycker inte det händer något egentligen jag mera än att man hankar sig fram i livet med nära och kära och bekymmer som finns där och som adrig verkar ta någon ända.

Efter att ha left med en kvinna under lång tid så bestämde jag mig för att det fick vara nog och valde att bryta upp det förhållandet som var. Ett förhållande som förvisso mynnade ut i tre underbara ungar, giftermål och en hel del ljusa och trevliga minnen. Men, känner man det som så att det är dags att gå vidare så är det dags. Visserligen fanns det stunder som man ångrat sitt beslut och tiden läkte såren till sist och jag lever idag lyckligare än någonsin med en ny kvinna i mitt liv.

En del bekymmer finns kvar att ta hand om och däri ligger min fruktansvärt dåliga ekonomi. Jag är så trött på att leva som jag gör idag och tyvärr så verkar det som att det aldrig kommer till något slut på detta ekonomiska elände. Förvisso har jag äntligen lyckats få till ett litet månatligt sparande, spelar med i postkodlotteriet samt har statliga premieobligationer. Tyvärr så kommer aldrig det några större mera vinster från varken postkodlotteriet eller från premieobligationerna. Tänk om det ändå bara kunde komma in 240000 på mitt bank konto så att jag finge göra mig helt skuldfri samt laga mina tänder som värker ständigt. Tyvärr kommer detta aldrig att hända, även fastän jag nu har blivit 102000 mindre i totalskuld. Suck, eländet tar aldrig slut.

Micke

Kommentarer
Postat av: Mai-Britt B.Tregde

Ja,ekonomiska probem har vi tyvärr alla tillmanns tror jag...Men ha tålamod, Alla problem har en lösning därute..

2009-01-02 @ 13:00:36
URL: http://bitten.zoomin.se
Postat av: Sund

Gott nytt själv!! Inga roliga problem du, men klarar du av en sådan kroppshyddereduktion så klarar du nog av både tänder och pengar....

2009-01-02 @ 21:02:21
Postat av: vibbe

Det hopppas jag och tror att det kommer att göra.. min älskling. koz

2009-01-05 @ 17:30:20
URL: http://nikegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0