Miljöpartiet

Nu så är det Almedahlsveckan på Gotland och många politiker är samlade för att lova mycket och hålla lite. Av allt som de lovar så kommer de bara att hålla typ 5 procent av allt de sagt och ni oinsatta väljare som tror på allt en politiker säger, måste lära er att lyssna på allt de säger. Se bara hur många det är som gnäller idag över det olika besluten som regering och riksdag beslutar, men en sak ska ni ha klart för er att detta är den första regering som har hållit i stort sett allt de lovat! Så sluta gnälla och stå för din röst i valet. Jag har inte röstat på detta pack som styr sverige idag!

Nu så är miljöpartiet, vänsterpartiet och socialdemokraterna överens om att FRA lagen ska upphövas om det blir maktskifte vid nästa val, men dessa partier är också garanten för att skatten på ström och fossila bränslen också ökar i enorma mängder tackvare miljöpartiet. GLÖM inte det!!!

Tänk vad skönt det vore utan detta parti i riksdagen eller om något parti kunde få ensam majoritet så man slipper samarbeta med detta jävla parti som bara förstör för oss här på landsbygden.

Jag är inte borgare, jag är inte miljöpartist. Jag har min övertygelse i socialdemokraterna, men de får börja att aktivt regera och inte dansa för dessa patetiska miljöpartiser.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0