14 år till salu - en skakande svensk historia

av Caroline Engvall

Jag läste denna bok efter att ha fått tips av den av en god vän. Det tipset är jag mycket tacksam för.

En äcklig handling. En tragisk handling. En tragisk del av svensk nutidshistoria. Lider med tjejen i boken, starkt berättat och mycket bra gjort. En bok som jag var tvungen att läsa snabbt, för att jag inte orkade lägga ner den, trots vidrigheterna.

Boken lånad på statsbiblioteket i Arvika.

Betyget sätts inte på handlingen i boken utan på boken i sig, ni förstår när ni läst.

Betyg: +++++

Micke

Kommentarer
Postat av: Caroline Engvall

Tack för att du läst och för att du bloggat om boken. Det värmer!



Caroline Engvall, författare

2009-09-22 @ 21:31:27
URL: http://www.14artillsalu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0