Tjyvigt, dagen efter.

Uj, trött och sliten så att det förslår. Detta är inte roligt alls och likadant blir det varenda gång. Men jag trivs ju med det så varför ska jag ge upp något som är kul och gillar. Kanske bättre att dra igång varenda dag i stället för fredagar och lördagar? Frestande är det om man inte vore så jävla sliten dagen efter. Kanske åldern som tar ut sin rätt? Ja, så kan det nog vara.

Men jag skulle aldrig ge upp mitt nuvarande jobb helt. Kanske gå ner i tid och göra något annat och bara ha detta arbete som extra knäck och vara ute med taxin på Fredag och Lördags natt och se alla goa och fulla kunder.

- Vad fan trodde ni? Att jag skulle bli alkis på heltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0