Arbogarättegången igen - försvarsadvokatens halmstrå.

Ganska fascinerande är det att följa utvecklingen av denna rättegång.

Ena stunden så letar vi efter en okänd mördare som kan vara vem som helst och nästa stund så har vi en misstänkt gripen som senare blev dömd i Tingsrätten. Hon överklagade och nu så tar försvarsadvokaten det sista halmstråt som han har och kallar in 7 nya vittnen för att berätta om konstiga personer som de sett i området samma dag för att på detta sätt skydda sin klients intressen.

Ganska intressant att alla dessa nya vittnen bara har sett okända kvinnor som smugit runt....... Hmm, nej jag tror fortfarande att den tyska kvinnan som är dömd för två mord och ett mordförsök är den skyldiga även om det mesta bygger på indicier. Jag står också för min förra amatördiagnos som jag satt på denna kvinna vid just det aktuella tillfället.

Micke

Kommentarer
Postat av: vibbe

Det tror jag oxå att det är.. tgycker det är konstigt att det helt plötsligt kommer in nya vittnen hela tiden .. Det var ju ett bra tag sen det hände ju.. Men de måste ju ha nått som kallas bevis oxå...



Vibbe

2009-01-16 @ 20:52:07
URL: http://nikegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0