Fick en kommentar på Facebook.

Som väckte mitt intresse.. Personen i fråga ifrågasatte min blockad av Israeliska produkter och gav mig en länk om bilderberggruppen.. Efter att ha synat den länken och funnit skribenten och vad denne har skrivit och gjort så har jag dragit slutsatsen att denna länk och denne skribent bara sprider ren Nazistisk propaganda och ingenting annat. Skribentens namn är Lars Adelskogh.

Jag håller på intet sätt med denna skribent men jag älskar politik och älskar att bevaka min motståndare. Denna typ av kampanj är det värsta jag vet och läser det jag kommer över för att få mera kött på benen om dem så länka gärna om ni vet om mera ställen där man kan finna dessa sjuka saker.

Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0