Klarar mig inte utan!

Det finns några saker som inte går att leva utan från den materiella världen och dessa är:

1. Min mobil - helt fantastiskt underbar (men graderar upp mig till en ännu värre strax)
2. Tupperware produkter - Trodde aldrig jag skulle erkänna denna "manliga" ovana här, haha
3. Dator - Ett underbar verktyg
4. Min blogg - vet om att en har läst i alla fall, ingen annan vill, vågar eller kan svara, men trevligt att få svar, ett gift som kommit snabbt.
5. Bilen - denna underbara uppfinning

Micke

Kommentarer
Postat av: vickan

det är väldigt sant de du skrev i dag,speciellt mrd skillsmässa osv.tack

2008-03-17 @ 23:10:25
URL: http://www.vickan77.blogg.se
Postat av: Brandskyddsombudet Jonas

Inte Tupperware..!..SNÄLLA!

2008-03-18 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0