Svinet som slår barn - 38 åringen

Ja, vad ska man säga om denna person? Inte mycket mera än att han behöver ha hjälp, är sjuk samt förtjänar sitt straff.

Vad jag tycker är så jävla synd är att INGEN fan skriver om hur synd det är om det stackars barnet som har behövt utstå allt detta och om Mamman som stannar i detta helvete som hon har levt i. Detta är en tragedi som helt saknar ord för att beskrivas. HUR kan man stanna i ett sådant helvete? Varför stannar man? Ja, många frågor som bara hon kan svara på. Tyvärr är hon inte den första kvinnan som blivit utsatt för denna fruktansvärda behandling och tyvärr är inte sonen den sista som blir det heller.

Men rikta er energi och tankar till dessa två personer i stället för att jaga svinet som har gjort det. Han kommer att få sitt och när han kommer ut så ska vi samtliga vara bölder i arslet på han och varna alla för han. Jag har gjort det förr mot kvinnomisshandlare (ni som känner mig vet vem jag menar och jag kommer inte att vara tyst om denne heller).

VI måste som ett gemensamt samlas och stå starka för att stärka våra band i samhället så att tryggheten kan få komma tillbaks till våra knutar. Även den lille växer upp och kommer då att komma ihåg kärleken eller vreden som den visas. Jag vill visa de små kärleken i samhället. Vad det innebär att växa upp i en lugn miljö och i ett tryggt samhälle - Vad vill DU?

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Alsos

jag hoppas den jävla idioten får ett straff han förtjänar! fattar inte att man kan göra så mot någon och speciellt mot ett barn! fy fan säger jag bara. tycker så himla synd om den lilla pojken som fick genomlida detta i en så lång tid och mamman så klart.

2009-12-02 @ 20:59:58
Postat av: Vibbe

Vad är ett tryggt samhälle ? Det finns så många barn och även kvinnor som blir utsatta på många andra sätt, och det finns även män som blir det . Dagens samhälle är inte så värst tryggt......

2009-12-02 @ 21:00:48
Postat av: Beth

Hmm, alla pratar om hur SYND det är om MAMMAN... Att hon inte VÅGAT säga ifrån när hennes son blev misshandlad upprepade gånger...



Jag tycker att hon ska dömas till medhjälp till misshandel, för det är precis det hon förtjänar. Hon är en vuxen människa med en egen vilja, pojken är ett litet barn som blev sett som en rival.... Kunde pojken ha packat sina saker och tagit mamman och lämnat svinet?? NEJ.

Kunde mamman ha tagit sin son och räddat honom för längesen?? JA.



Så i denna historia finns det allt 2 stycken svin/idioter/barnmisshandlare, den ena aktiv, den andra passiv, men båda lika illa.



2009-12-02 @ 21:38:09
Postat av: Johnny

50 Rapp.. kom hit med gubbjäveln.. så ska ja piska ur vettet på han!

2009-12-03 @ 10:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0