Framtiden

Hur blir det i framtiden, typ år 2012 för mig som person och hur kommer det att se ut i världen?
Hmm, bra fråga. Spekulerar på här nu.
Jag tror att jag fortfarande kommer att bo kvar i denna håla i väst Värmland. Lika fattig som nu, men fan vet om jag hade varit lyckligare med en massa pengar. Visst, livet hade blivit enklare att leva men det är ju inte samma sak som att jag hade lyckligare. Men jag kanske hade varit det, det märks den dagen om jag nu får uppleva en storvinst. Familjen, ja barnen kommer jag alltid att vara far till. Om de kommer att bo hos mig på heltid eller halvtid (som vi har det nu), det vet jag inte. Men det märks. Är nöjd som vi har det nu i alla fall. Inga bekymmer åt något håll och samarbetet fungerar jättebra.
Hur kommer det att se ut i omvärlden då? Ja, jag tror inte det kommer att vara någon direkt större mera skillnad än idag. Jag tror dock att USA kommer att ha ökat sitt militära övervåld på omvärlden. EU kommer att stampa runt i samma spår och inte komma till några större beslut utan det utmynnar alltid i något värdelöst dokument. Jag tror att vi kommer att ha gått igenom en enorm krasch på bostadsmarknaden i Sverige, denna krasch tror jag kommer redan påbörjas under detta året.

Kommentarer
Postat av: nesse

trodde det skulle handla om domedagen när du skrev 2012.

ja hoppas verkligen att nåt händer snart. för så som detta utvecklar sig med världen så är det dömt att gå riktigt åt helvete.. Jag dör hellre av en naturkatastrof/komet snabbt .. än att ja ska behöva uppleva flera krig och att vi småfolk ska få det sämre å sämre . Usch tycker synd om kommande generationer som ska växa upp..

2010-01-04 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0